--> Bantuan Kewangan Sehingga RM1300. Sila Kemaskini Maklumat Akaun Bank Anda! | MYPORTALKINI!

Bantuan Kewangan Sehingga RM1300. Sila Kemaskini Maklumat Akaun Bank Anda!

Bantuan Khas Covid 19 (BKC) adalah satu inisiatif baru Kerajaan bagi memberi bantuan (tunai) sehingga RM1,300 kepada rakyat berikutan Keraja...

Bantuan Khas Covid 19 (BKC) adalah satu inisiatif baru Kerajaan bagi memberi bantuan (tunai) sehingga RM1,300 kepada rakyat berikutan Kerajaan kini terpaksa melanjutkan lagi pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan ekoran peningkatan kes Covid-19 di negara kita.

Namun, ada sesetengah penerima yang layak bagi menerima bantuan ini gagal dikreditkan ke akaun mereka sedangkan hasil daripada semakan status kelayakan mereka adalah layak. Ini berkemungkinan terdapat kesalahan ketika mengisi maklumat akaun bank. 

Sekiranya anda diantara penerima yang berstatus GAGAL KREDIT, jangan risau kerana tempoh untuk anda membuat kemaskini maklumat akaun bank kini boleh dilakukan.

Ikuti perkongsian dibawah ini bagaimana cara untuk mengemaskini maklumat akaun bank anda.

TARIKH BAYARAN

Perdana Menteri didalam ucapannya ketika mengumumkan mengenai Bantuan Khas Covid-19 ini, ianya akan dilaksanakan secara berperingkat bermula :

  • 6 September 2021

KADAR BANTUAN KHAS COVID-19

Kadar bayaran Bantuan Khas Covid-19 ini akan dilaksanakan mengikut kategori masing-masing yang telah di tetapkan dan akan di bayar secara berperingkat iaitu :

Isi Rumah (miskin tegar) - RM1,300
3 Fasa bayaran iaitu :
  • RM500 (September) - Telah dilaksanakan
  • RM500 (November)
  • RM300 (Disember)
Bujang (miskin tegar) - RM500
2 Fasa bayaran iaitu :
  • RM200 (September) - Telah dilaksanakan
  • RM300 (November)
Isi Rumah (B40) - RM800
2 Fasa bayaran iaitu :
  • RM500 (September) - Telah Dilaksanakan
  • RM300 (Disember)
Bujang (B40) - RM200
  • RM200 (September) - Telah dilaksanakan
Isi Rumah (M40) - RM250
  • RM250 (September) - Telah dilaksanakan
Bujang (M40) - RM100
  • RM100 (September) - Telah dilaksanakan

Dalam pelaksanaan Bantuan Khas Covid-19 ini bakal memanfaatkan lebih 11 juta isi rumah dan individu warga emas serta bujang dengan jumlah keseluruhan sebanyak RM4.6 bilion.

TEMPOH TARIKH KEMASKINI

Melalui kenyataan rasmi daripada LHDN, tarikh untuk anda membuat kemaskini maklumat akaun bank bermula :

  • 7 Oktober - 21 Oktober 2021

KEMASKINI MAKLUMAT AKAUN BANK

Mereka yang perlu untuk membuat kemaskini maklumat akaun bank adalah :

  • Status GAGAL KREDIT
  • Tiada Maklumat Akaun Bank
Berikut adalah cara untuk mengemaskini maklumat akaun bank. Pengemaskinian boleh dilakukan secara online ataupun manual :

  • Untuk membuat kemaskini secara online:
    1. Buka laman web BKC di https://bkc.hasil.gov.my/SemakanStatusBKC.aspx?
    2. Log masuk menggunakan ID dan kata laluan yang didaftarkan
    3. Tekan butang Kemaskini Maklumat Akaun Bank untuk membuat kemaskini.

    Maklumat Lanjut

    Maklumat terperinci berkaitan BKC, anda boleh rujuk :
    DI SINI
    Hubungi Talian : 1 800 88 2747

    COMMENTS

    BLOGGER: 56
    1. Replies
      1. Sila hubungi HASIL biler2 masa melaen kang hari coti- coti minggoo....elehh....πŸ˜±πŸ˜±πŸ’³πŸ’»πŸ°☕πŸ‡²πŸ‡Ύ

        # Maang Notee_
        Larkino ⛔, Jay Bee🐝🐝

        Delete
    2. sy apa² bantuan kerajaan tak dapat sampai sekarang.Bila daftar kata tak layak,sedangkan kerja security shj.Positif tempoh hari masih tak boleh claim,mungkin isteri kakitangan kerajaan kot.

      ReplyDelete
      Replies
      1. assalam bang sy sufiah umur 25 ank 3 suami n sy niaga sendri jus mangga piorrr kakwan di bandar tasik puteri rawang nie, sy dripda 2012 lg dh dpt bantuan msa zaman najib msa 2 sy punya abg ipar nie ad la kerja dgn kerajaan dia ckp dlu klau yg kerja kerajaan kena mohon bg kategori m40 bkn b40, sbb b40 nie bg miskin tegar ataupn bg org yg memang xad penghasilan yg msuk melalui bank istri atau suami,klau xblh dgn online abg pergi walkin je dlu sy kemaskini n walkin je dkt lhdn kwsn kb dlu kt kelantan, ap2 xphm sy tny je pgawai lhdn 2 alhamdulillah sampai skrg bantuan ap2 pn sy dpt BR1M, BSH, BPR, BKC,

        Delete
      2. Mungkin suami isteri bekerja. Pendapatan melebihi dr syarat yang ditetapkan. Kalau anggran sy la. Suami isteri bekerja dalam 5k kasar.

        Delete
    3. Allahu..Betul jgak bujang mmg xperlu bayar sewa umah xperlu sara ibu bapa.. Alhamdulillah syukur..Dpat jgak bantuan..

      ReplyDelete
    4. saya dapat bkc fasa 1 tapi fasa 2 tak dapat

      ReplyDelete
    5. Pembahagian bantuan tidak semua nya dapat sama rata, B40 pun ramai peniaga berjaya berpendapatan lumayan,mereka tidak berdaftar ssm jd bantuan mereka ttp dapat. Skrg M40 pun dh tak bernafas lagi .lhdn harap buat semakan sama rata.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Betul tuan..ada yg ada lesen berniaga hahaha tetapi tiada kedai/stall lumayan dpt bantuan,sepatutnya agensi berkenaan buat pemeriksaan mengejut keatas empunya lesen sama ada genuine atau tidak mereka ini menjalankan bisness..merugikan wang rakyat jerrr...

        Delete
    6. Saya tak dapat bantuan dan sekarang tidak punya pekerjaan.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Kesian kan....tggu ler bizz caye meletopp dang sy yadiix 'melanaak/ milliunaire'....!!!πŸ˜±πŸ˜±πŸ’³πŸ’³πŸ’»πŸ’°πŸ’°πŸŽΌπŸŽΊπŸŽΈπŸ°☕☝️☝️

        Kot- kot bleh bantoo sedara RM10,000 kot....'one- off' bleh bli Honda Sibikk tahun 90- han, warner 'sport', tuko enjin baroo .... bleh wat rayau2 dang wat kete sapoo....πŸš˜πŸ‘°πŸ’³πŸ’³πŸ°☕☝️

        Janjee....ader 'wiit RM' masyuukk be.....😯😎😱

        @ Notee Mann_
        Larkino ⛔, Jay Bee 🐝🐝

        Delete
      2. SA B C..la bang smo ke..bnyak lgi

        Delete
    7. Jumlah bantuan tudak dapat seperti yang di janjikan.Dan kenyataan dari Lhdn telah mengkreditkan bantuan sedangkan bantuan yg di kreditkan adalah dari bantuan tahun lepas..kemanakah duit bantuan yang sepatutnya saya dapat pergi?saya seorang ayah tunggal dan harus menyara kekuarga dan orang tua..dan telah diberhentikan kerja setelah penguatkuasaan pkp..

      ReplyDelete
    8. Tak semestinya yg ada ssm mrk golongan kayangan.ada yg miskin B40..tapi malangnya krn ssm tk dpt apa cuma gkp..kerajaan perlu kaji semula

      ReplyDelete
      Replies
      1. Yes btl tu.. Sy setuju kerajaan perlu gaji semula.. Sy pun sama sbabkn ade ssm cuma terima gkp sje.. Bkn x bersyukur tpi mcm yg akak ckp tdi bkn sume yg ade ssm ni golongan kayangan

        Delete
    9. Sya tk pernah pun dpt bantuan daripada kerajaan....skrg sya tk kerja...tk dpt bantuan pun

      ReplyDelete
      Replies
      1. Tggu ler Bizz caye 'meletopp' dang caye yadiix 'Milianner/ Melanaak'....kot kot bleh ban- too sedara....

        Sy pong B40....umo dah lanjut jer....ramai orang dapat RM selepas 20hb Septo '21 tu hary....

        Spai skrg 12 Okto '21....caye Tak dapat aper- aper_ kat 10-20 kalee cucokk ATM (BSN)....blend hanyer RM 17.50 jer, naak wat per....!!??

        Macaan tggu duri- yaan taak gugur- gugur....πŸπŸπŸ˜›

        Yg berkeluarga dapat ler RM500 kot....yg kiter 'wargamas' bebujaang satoo- RM pong Menteri Kewangan (yg muker Cino tuuhh...) dang Pak Mael Tak bagee- bagee....

        Ingat kiter bujaang tuwer careek 'left-over' atas Neha de KFC, Mc Dee dang Food Kort ker....

        Tggu anak2 kakak- kakak kiter....10-20 tahung pong x- mahu tgok- tgok kiter....😒😒
        Nantiih mrk kena 'Terminate' ker....atto kena 'Kekorbite19' baroo padan muker mrk....Ha Ha Ha πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ”¨πŸ”¨πŸ’³πŸ’³πŸ’°πŸ˜±πŸ˜Ž

        Wu wu wu....πŸ˜’πŸ˜’πŸ’°πŸ˜­

        # Notee Maang_
        Larkino ⛔, Jay Bee 🐝🐝☕

        Delete
    10. Ye xpe jgak..ada ssm trima gkp saja tapi gkp ni masuk yg ke 4 kan..brapa Rm?3k +1k +1k..Maaf klu silap..Bagaimana kategori bujang? Dari mula² GKP dpat sampai sekarang 1k pon xda lg..Sy di serang stroke diawal kemunculan Covid19 di Malaysia..Dlm 3tahun sebelum itu Sy buat keputusan utk bhenti kerja demi menjaga ibu yg sedang sakit..Di hujung² nafas ibu akhirnya Sy skali tumbang lumpuh sebelah badan diserang stroke..Lebih 5tahun bjimat demi arwah bonda dan hidup seharian.Sampai sekarang langsg tiada income. Simpanan bank dh lama kering..utk bantuan ini xmWy berterima kasih.Tapi bila melihat kenalan yg terus terang nampak mewah terima bantuan dgn angka ribu..Syaitan mula mengusik..Allahu..Tapi 200 buat individu yg perit hidupnya mcm Sy ni tiada lg ka bual bicara?Umur 38 serangan stroke lgsg xterima apa² rawatan hospital..Dah bleh bjalan tapi bahasa pertuturan agak kurang difahami .

      ReplyDelete
    11. Ayah saya x kerja. Dia cuma ambil simpanannya. Banyak kali apply tapi x ada dalam senarai. Saya anak angkatnya dan juga menganggur setahun sejak Covid 19. Ayah ada penyakit darah tinggi dan sakit jantung. Jadi ayah saya dalam karegori apa?

      ReplyDelete
    12. Jangan bohong mana bantuan pergi, kerja tak Ada income dari langit 0197777167

      ReplyDelete
    13. Ada ssm x dpt apa dh..dpt gkp ja .org lain b40 dpt gkp lg,bpr lagi,bkc lagi.semua dpt.camna tu.nk kata x adil ka pa

      ReplyDelete
      Replies
      1. Saya mempunuai lesen perniagaan ssm dah berkali kali memohon bantuan gkp gagal dan gagal dah buat rayuan gagal juga. Dan terus memohon lagi pada tahun 2021 gagal juga alasan lulus BPR. Tapi saya tidak pernah terima bantuan BPR sedang kan saya tidak pernah memohon bantuan BPR ersebut.Dari itu tidak adil

        Delete
    14. Sama la...saya apa pun xdapat bantuan ni..BPR fasa 1 je dapat lepas tu apa pun xde..apa lagi bantuan bkc jgn harap lah..

      ReplyDelete
    15. Saya anak ramai dapat 200.tak tahu la..diorang ingat saya ni bujang

      ReplyDelete
    16. Saya peniaga kecil tepi jalan.
      Pendapatan sebelum PkP pun tak sampai rm 1k.mulai PkP sampai sekarang nak dapat rm 30 pun sakit.Anak bini dah tak kerja lagi.
      Apakah saya layak dapat bantuan hilang pendapatan untuk bulan Oktober ini.
      Sya ada terbaca bantuan untuk warga emas,apa betulkah ada bantuan seperti itu. !?
      Teruskan terang saya kurang percaya dengan JKM...
      Sama dengan e kasih...
      Dimana letak kasih mereka saya tak tau...Apa ini semua propaganda..?? atau tak amanah
      atau juga permainan politik kotor.?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Tak paya semak la semak pun tak guna saya bersetatus meski. Segar tak dapat juga orang yang kaya raya dapat pula heheerr

        Delete
    17. bantuan bkc msuk je acc sape2 pn jnji smpai.. klu brdaftar acc isteri msukkn aje.. dpt jgk. bkn semua suami kongsi duit bntuan tu dgn isteri

      ReplyDelete
      Replies
      1. Betul.. selama ada bkc ni boleh di Kira berpa kali sj dpt rasa duit tu, sb duit tu terus masuk acc suami dan ada satu masa tu duit Bkc masuk pun saya(isteri) tdk tahu.. hampaaa..

        Delete
    18. Saya tak dapat lagi.12 haribulan pun tak masuk lagi.sudah 3 kali cek atm.

      ReplyDelete
    19. Encik saya ingin mohon kepada encik tentang bayaran bantuan bkc saya ingin tahu tarikh untuk saya ni seorang bapa yang tidak ada perkerjaan dan juga ingin menanggung 3anak dan isteri juga untuk semua jawatan encik saya ingin mohon kepada encik tentang bayaran bulanan dan juga untuk meringankan beban yang ditanggung oleh saya.. saya harap encik percepatkan proses ini asalllamuallaikum

      ReplyDelete
      Replies
      1. MySalam apa cite..tuntutan berjaya..tapi xtahu berapa hari /bulan atau tahun nk masuk bank ...

        Delete
    20. Salam semua .nk tanya .ada sapa2 yang pernah dapat tuntutan mySalam untuk covic 19?

      ReplyDelete
    21. Bantuan ni pun tak menyeluruh..ada yg dapat..ada yg tercicir. Yg tak merasa apa2 pun ada.
      Perlu semak pendapatan isirumah betul baru adil. Gaji RM4000 ke atas dah selesa dah..Tak perlu dapat..Yg sentap tu yg tak ukur baju sendiri..Bantuan patut bagi yg miskin sahaja

      ReplyDelete
      Replies
      1. Btl tu saya sokong 100% ...saya org gunakan nama saya dlm syarikat..dah bertahun Tak dpt bantuan..gaji saya 1200rm sebulan..bt rayuan pun tak dpt..

        Delete
    22. Memang x adil.. m40.. fasa 2 tk DPT. Hbs nk MKN apa m40 ni.. Gile pnya kerajaan.. pui

      ReplyDelete
    23. sy dh buat wakil tpi smpi skrg sy xdpt feedback ape2 knp sy cl xdpt

      ReplyDelete
    24. Sorry... bantuan anda semua sudah masuk poket ahli politics... jadi anda semua tidak layak

      ReplyDelete
    25. Maafkan sya..pm malaysia..bersyukur juga dapat bantuan bkc ini.....tapi tolong naik kan la sedikit bkc bujang...rm500 ka..jadi rm500 tu kan bole berbagi ba sama orang tua kami...sia rm300..orang tua..sia kasih rm200...bukan sia x bersyukur..bersyukur juga sia...tapi kami ni sebagai anak..mesti la mahu kc duit lebih sikit sama org tua...mahu harap kan gaji sebulan...memang tak kawin" la yang bujang iniπŸ˜†πŸ˜†....sia mintak maaf kalau sia ada terkasar bahasa..# hidup perdana menteri🀝

      ReplyDelete
    26. Macam mna nak tukar no akaun bank??

      ReplyDelete
    27. Kenapa saya tak dapat bkc.bukan tu sahaja,bantuan bah pun saya tak dapat,memeng dulu saya ada buat lesen berniaga, tetapi saya sudah tak berniaga.... lesen pun dah mati tahun lepas.saya dah buat rayuan tetapi tidak lulus juga.lhdn .,tak kemas kini ke..harap bantu saya.

      ReplyDelete
    28. Asslamualaikum

      Saya syahrol mohon bantuan

      Saya bekerja tapi tak mampu nak bayar bil hospital hampir rm20 ribu.anak saya minggu lepas menjalani pembedahan buah pinggang.


      Saya mohon ada yang dapat membantu saya sikit2 dan hanya ALLAH MAHA ESA LAGI MAHA BERKUASA SAHAJA YANG TAHU.


      Anak saya sejak lahir dari 05.06.2021 dah di sah kan doktor pakar yang anak saya jantung besar,buah pinggang sebelah kanan besar dan sakit ginjan...pada 11.09.2021 saya keje kontraktor T.N.B di semenyih dan isteri saya call dan saya terus balik gombak dan alhamdulilah saya sempat bawak anak saya ke HOSPITAL TUNKU AZIZAH KUALA LUMPUR...anak saya di tahan di icu kritikal...anak saya menjalani pembedan buah pinggang dan doktor pakar saleha bagi tahu saya dan isteri saya yang saya kena siap kan RM20 RIBU @ RM 35 RIBU dan sekarang dah selesai bedah dan saya perlu bayar RM18 RIBU...saya memang kerja tapi tak mampu nak bayar bil hospital sebanyak RM18 RIBU...saya mohon pada orang ramai yang dapat membantu saya seadanya demi anak saya...saya hanya mampu mendoa kan orang yang tolong saya demi anak saya ini akan bertambah mudah rezeki dan sihat selalu...saya tidak menipu tapi hanay ALLAH YANG MAHA ESA LAGI MAHA BERKUASA SAHAJA YANG TAHU...


      *DERMA KILAT DAN SUMBANGAN IKHLAS UNTUK MENAMPUNG KOS PERUBATAN*

      Allahuakbar.
      satu perkhabaran yang mengejutkan untuk keluarga kami terima hari ini berita anak abang saya shahrol bin sarbani yang berusia 3bulan telah mengalami komplikasi ginjal kanan ada dua,ginjal kiri ada batu dan terpaksa menjalani pembedahan untuk menebuk lubang bagi mengeluarkan air kencing. Kini adik aqilla menerima rawatan di Hospital

      Marilah kita sama-sama membantu hulurkan derma, infaq, zakat, sedekah bagi meringankan beban keluarga abang saya.

      P/s:- Anggaran kos operation sebanyak 35K
      Diperlukan segera!!! Pada yg ingin menyumbang dan ingin tahu detail boleh hubungi

      Alamat rumah
      No 158 (88) 1b jalan gombak batu 5 gombak 53000 kuala lumpur...

      Maybank
      164061878494
      Syahrol bin sarbani(bapa)

      Saya mohon ada yg sudi membantu saya.

      ReplyDelete
    29. Saya bawa taxi sampai hari lnl tak DPT bawa taxi DH hampir dua tahun ,,,jadi macam mana nk mohon saya tak tahu cara nya. Ic saya 551027015087,,, Hassan bin kunji pakeh ,,

      ReplyDelete
    30. BPN dapat, BPR tak lulus(dapat fasa 1,yg lain tak tau hilang kat mana?) . Bukankah dua2 bawah LHDN? Buat rakyat susah he.

      ReplyDelete
    31. Asslamualaikum

      Saya syahrol mohon bantuan

      Saya bekerja tapi tak mampu nak bayar bil hospital hampir rm20 ribu.anak saya minggu lepas menjalani pembedahan buah pinggang.

      Saya mohon ada yg sudi membantu saya.

      Anak saya sejak lahir dari 05.06.2021 dah di sah kan doktor pakar yang anak saya jantung besar,buah pinggang sebelah kanan besar dan sakit ginjan...pada 11.09.2021 saya keje kontraktor T.N.B di semenyih dan isteri saya call dan saya terus balik gombak dan alhamdulilah saya sempat bawak anak saya ke HOSPITAL TUNKU AZIZAH KUALA LUMPUR...anak saya di tahan di icu kritikal...anak saya menjalani pembedan buah pinggang dan doktor pakar saleha bagi tahu saya dan isteri saya yang saya kena siap kan RM20 RIBU @ RM 35 RIBU dan sekarang dah selesai bedah dan saya perlu bayar RM18 RIBU...saya memang kerja tapi tak mampu nak bayar bil hospital sebanyak RM18 RIBU...saya mohon pada orang ramai yang dapat membantu saya seadanya demi anak saya...saya hanya mampu mendoa kan orang yang tolong saya demi anak saya ini akan bertambah mudah rezeki dan sihat selalu...saya tidak menipu tapi hanay ALLAH YANG MAHA ESA LAGI MAHA BERKUASA SAHAJA YANG TAHU...

      Saya mohon ada yang dapat membantu saya sikit2 dan hanya ALLAH MAHA ESA LAGI MAHA BERKUASA SAHAJA YANG TAHU.

      *DERMA KILAT DAN SUMBANGAN IKHLAS UNTUK MENAMPUNG KOS PERUBATAN*

      Allahuakbar.
      satu perkhabaran yang mengejutkan untuk keluarga kami terima hari ini berita anak abang saya shahrol bin sarbani yang berusia 3bulan telah mengalami komplikasi ginjal kanan ada dua,ginjal kiri ada batu dan terpaksa menjalani pembedahan untuk menebuk lubang bagi mengeluarkan air kencing. Kini adik aqilla menerima rawatan di Hospital

      Marilah kita sama-sama membantu hulurkan derma, infaq, zakat, sedekah bagi meringankan beban keluarga abang saya.

      P/s:- Anggaran kos operation sebanyak 35K
      Diperlukan segera!!! Pada yg ingin menyumbang dan ingin tahu detail boleh hubungi

      Alamat rumah
      No 158 (88) 1b jalan gombak batu 5 gombak 53000 kuala lumpur...

      Syahrol bin sarbani
      Maybank
      164061878494
      @
      Bank islam
      14210024008350

      HP :Saya mohon ada yg sudi membantu saya demi anak saya 0166019257

      ReplyDelete
    32. Tolong check status bkc saya, saya dapat tak bkc fasa2

      ReplyDelete
    33. Saya MOHD.AZLAN
      PUBLIC BANK
      6928016713
      MOHD.AZLAN

      ReplyDelete

    Name

    BANTUAN,503,BELANJAWAN 2022,258,BELANJAWAN 2023,10,BKM,141,BPN,2,BPR,9,COVID-19,8,EKASIH,1,GADGET,2,GKP,8,Info,3,JAWATAN KOSONG,89,JKM,61,KERAJAAN,81,KESIHATAN,2,komputer,1,KPM,10,KWSP,71,LUAR NEGARA,2,PENDIDIKAN,16,PERMOHONAN/SEMAKAN,61,PERUMAHAN,18,SABAH/SARAWAK,11,SWASTA,14,TIPS,4,
    ltr
    item
    MYPORTALKINI!: Bantuan Kewangan Sehingga RM1300. Sila Kemaskini Maklumat Akaun Bank Anda!
    Bantuan Kewangan Sehingga RM1300. Sila Kemaskini Maklumat Akaun Bank Anda!
    https://blogger.googleusercontent.com/img/a/AVvXsEgMHv8RQEDId_NtuveJ-2M4HnB45AT8cIv4Tg33U_11gUSSvekb9bso4t5_DNi3i467jcJqv5JJOP311IYthWTbb19wpM5ZelQ3t3sLizkoa7bgK2IgjYJOIJVokkVMpZF3PDr9FRTMuBEMaVYxxO6WAfhdzjY9QUZbAoWdG4kPbEd506r_Lyt3gz9b=w640-h330
    https://blogger.googleusercontent.com/img/a/AVvXsEgMHv8RQEDId_NtuveJ-2M4HnB45AT8cIv4Tg33U_11gUSSvekb9bso4t5_DNi3i467jcJqv5JJOP311IYthWTbb19wpM5ZelQ3t3sLizkoa7bgK2IgjYJOIJVokkVMpZF3PDr9FRTMuBEMaVYxxO6WAfhdzjY9QUZbAoWdG4kPbEd506r_Lyt3gz9b=s72-w640-c-h330
    MYPORTALKINI!
    https://www.myportalkini.com/2021/10/kemaskini-akaun-bank-bkc.html
    https://www.myportalkini.com/
    https://www.myportalkini.com/
    https://www.myportalkini.com/2021/10/kemaskini-akaun-bank-bkc.html
    true
    1955679485912668094
    UTF-8
    Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content